Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ սիրելի վայրը կրթահամալիրում դա Վերնատունն է ,որտեղ երգում ենք։

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Իմ ամենալավ ընկերուհին Էլինան է։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։
Երբ մասնակցեցի 《Գարուն `խաղաղության 》համերգային ծրագրին։

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։
Հովհանես Շիրազի բանաստեղծութկունները։
Հովհանես Թումանյանի հեքիաթները, Եղիշե Չարենցի ,Համո Սահյանի բանաստեղծությունները։

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:
Եղիշե Չարենցի 《Ինչքան աշխարհը սիրես》

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։
Իմ սիրելի առարկան Մայրենինի լեզուն է։ Ես սիրում եմ կարդալ ու պատմել։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։
Ռուսաց լեզուն

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:
Երբ ճամփորդում եմ և ներկայացնում այն։

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։
Ճամփորդել եմ Գառնիի հեթանոսական տաճար, թանգարաններ։

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։
Երբ հայրիկս եկավ հեռու երկրից։ Մարտի 28֊ը։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։
Երբ կոտրեցի հեռախոսս։

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։


Երբ գնացել էինք Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։
Չկա

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:
Ավելի շատ գրքեր կարդամ ,ճամփորդություններին բոլոր մասնակցեմ։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:
Որ խելացի լինեմ։

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։
Ինչ ՞մասնագիտություն կնախնտրես։

Leave a Reply